از رئیس‌جمهور انتظار آمار منطبق‌بر واقعیت‌داریم

رییس جمهور می گوید کسی سرگرسنه زمین نمی گذارد‏، من شخصا ایشان را به حوزه انتخابیه ام دعوت می کنم و حاضرم بدون برنامه‌ریزی قبلی رییس جمهوری را به مناطقی ببرم که خلاف گفته ایشان را تایید می کند

نماینده سراب گفت: کشور ما کشور امنی است اما آنچه امروز نگرانی ها را زیاد کرده بروز برخی اقدامات خشونت طلبانه است و بیشتر قتل ها مثل حادثه سعادت آباد و یا پل مدیریت ربطی به نا امنی ندارد بلکه بیشتر به مسائل اجتماعی بر می گردد.
مجید نصیرپور با اشاره به اینکه بروز بیشتر ناهنجاری ها ریشه در مسائل اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: مسائلی مثل فقر، تحقیرهای اجتماعی و نبود و یا کمبود فضاهای فرهنگی موجب بروز ناهنجاری های زیادی به خصوص از سوی جوانان شده است از این رو باید مسائل اجتماعی را مدیریت کنیم.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه حتما راهبرد مواجه با مسائل اجتماعی انتظامی نیست اذعان داشت: باید با فقر بیکاری و تهاجم فرهنگی با ابزارهای خودش برخورد کنیم، اگر وزارت کشور و دستگاه فرهنگی به این سمت حرکت کنند قطعا می توانیم جلوی بروز ناهنجاری های اجتماعی در کشور را بگیریم و یا آنها را به حداقل برسانیم.
نصیرپور همچنین با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی تابع عوامل اجتماعی نیست و باید واقع بینانه به مسائل اجتماعی دقت کنیم، افزود: متاسفانه دولت خیلی از مسائل اجتماعی و فرهنگی غافل شده است. ما انتظار داریم آماری که رییس جمهور در خصوص اشتغال و ریشه کن شدن فقر می دهد با واقعیت های جامعه تطابق داشته باشد، حوادث اخیر گواه این مطلب نیست که ما به لحاظ ایجاد زمینه های اشتغال و مسائل و مشکلات جوانان خوب عمل کرده ایم.

وی ادامه داد: مسائل اجتماعی مسائلی است که اگر بروز کند درمان آن طولانی خواهد بود.
این نماینده مجلس گفت: رییس جمهور می گوید کسی سرگرسنه زمین نمی گذارد‏، من شخصا ایشان را به حوزه انتخابیه ام دعوت می‌کنم و حاضرم بدون برنامه‌ریزی قبلی رییس‌جمهوری را به مناطقی ببرم که خلاف گفته ایشان را تایید می کند و ایشان از نزدیک می توانند فقر و بیکاری را لمس کنند.

 

منبع:  ایلنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا